dotaz-doručení inv.důchodu

dobrý den,mám dotaz,ohledně změny.zasílání inv.dúchodu z běžného účtu na složenku.Jakou lhůtu na tento úkon má PSSZ ?je možné aby to bylo měsíc i víc?6 dní jsem tuto skutečnost nahlásil,žádost byla přijata potvrzena tím že původní požadavek byl stornován a doplněn doručovací adresou,a peníze přišly stejně na účet,je to vůbec možné?při dnešní počítačové technice?zadám požadavek,počítač ihned vygeneruje požadave změny doručitele(ůčet za adresu)nebo to špatně chápu?a dělá se tento akt" ručně,písemně,či jak,děkuji za informaci.Kejzl
 
kejzl

Vážený pane Kejzle,

změna v posílání ID není správní úkon, tudíž nelze na tuto věc vztahovat správní řád. jedná se o administrativní úkon, který nemá stanovenou lhůtu. Doporučuji Vám opakovaně intervenovat.

S pozdravenm Václav Krása

NRZP ČR zahájila činnost Konta pomoci www.kontopomoci.cz, na kterém shromažďuje finanční prostředky na podporu projektů, které pomáhají osobám se zdravotním postižením. Aktuálním projektem je sbírka na elektrický vozík pro sedmiletou Klárku, které lékaři ve dvou letech diagnostikovali Spinální muskulární atrofii. Cílem je vybrat pro Klárku částku ve výši 180.000 Kč. Více o Klárce na www.klarcinblog.cz. Pojišťovny nechtějí přiznávat elektrický vozík dětem mladším deseti let.

Na konto pomoci můžete přispět různými způsoby. Můžete poslat jednorázový dar na sbírkový účet č. 248896031/0300 u ČSOB. Můžete přispět i trvalým příkazem určité částky, a to opět na stejný účet nebo si stáhněte zdarma na Appstore nebo Google Play aplikaci SEJF, zaregistrujte se a pouhými 4 kliknutími přispějte na sbírkový účet Konto pomoci. Bližší podrobnosti najdete na webu www.kontopomoci.cz.