Stížnost na ČD

Vážený pane Krása. Již podeváté během 2 měsíců dnes nebyl při objednané přepravě zařazen vůz pro vozíčkáře se zvedací plošinou. Musela jsem si zajišťovat jinou přepravu. Nechápu proč jste na dráhy tak hodní, stále nás akorát šikanují nějakou objednávkou a pak stejně nejsou schopni to zajistit. Přeci když si objednám přepravu tak jak je možné, že tam není zařazen vůz? Běda jak já zkusím chtít změnit čas odjezdu nebo vlak nestihnu, to je hrozné zle potom, volá mi vlaková četa, pokladní a ještě další zaměstnanci jak jsem si mohla dovolit nestihnout vlak. Jednou jsem zpozdila vlak o 30 min. protože průvodčí i přes objednávku nevěděl jak se ovládá zvedací plošina a musel si číst návod. Mimo jiné toto nebyl jediný zaměstnanec, mnohdy to skončí tak, že plošinu chtějí vytáčet špatnou páčkou a poté s ní vzteky mlátí o dveře vozu a nadávají, že je to zařízení na určité věci, které jsou nepublikovatelné. Naštěstí doprovod již ví jak plošinu ovládat, tak jim mnohdy poradí. Tohle přeci není možné, vždyť ty plošiny zaměstnanci takto ničí?
 
Martina

Vážená paní Martino,

prosím napiště mi na můj email v.krasa@nrzp.cz den, spoj a místo, kde jste měla nastupovat a zároveň, kdy jste si objednala přepravu a potvrzení objednávky. Určitě budu v této věci intervenovat, aby se podobné případy nestaly. není to tak pravda, že jsme zcela hodní. Jednáme nyní s drahami, aby NRZP ČR více spolupracovala při přepravě osob se zdravotním postižením. Uvidíme jak vše dopadne.

S pozdravem Václav Krása