pracovní podmínky pro OZP

Dobrý den, jsem OZP (invalidita 1.st) v září jsem nastoupila na chráněné pracovní místo - prodejce v obchodě. Jsme tu jen OZP zaměstnanci. Smlouva nám byla dána na 100 hodn měsíčně, při úvazku 6hodin za směnu, krátký a dlouhý týden, což většinou na 100 hodin měsíčně nevychází. Máme tu rozdělené 12hodinové směny, kdy se po 6 hodinách střídáme s kolegou, kolegyní (9-15 nebo 15-21 hod). Ovšem není tu nikdo na náhradu v případě onemocnění, či dovolené. Vzhledem ke špatně napsané smlouvě, nás nutí splnit 100 hodin měsíčně i více, v případě nutnosti náhrady za nemoc. Dojíždím z přilehlé obce, jsem kromě OZP samoživitelka 3 dětí (2 do 15 let). Jak máme jako zaměstnanci postupovat, když na pracovišti vytvořeném pro OZP, není zajištěn pracovník na zástup? Mohou mne nutit pracovat i tři víkendy za sebou? Máme nárok na výměnu židle, když nám zde byla dána židle barového typu bez opěradla, ze které nám otékají nohy a bolí záda? Na koho se máme případně obrátit? Mohu požadovat změnu smlouvy, když neodpovídá hodinám, které odpracujeme ? Děkuji
 
Nováková

Vážená paní Nováková,

doporučuji Vám, abyste se se svými problémy ve věci zaměstnávání obrátila na inspekci práce, která je v každém okresním městě.

S pozdravem Václav Krása