podvodné jednání společnosti T mobile, varování pro ostatní

Dobrý den pane Kráso. V prosinci minulého roku jsem se společností T mobile uzavřel dvouletou smlouvu ( tel. čislo viz níže) na tarif s námi v síti se zvýhodněním pro zdravotně znevýhodněné. Toto zvýhodnění mělo navíc obsahovat 200 volných minut na volání ve vlastní síti, 200 sms ve vlastní síti, 50 minut na volání do ostatních sítí.Za tímto účelem jsem musel doložit potvrzení, že jsem ve druhém stupni závislosti na pomoci jiné osoby a kopii průkazu ZTP/P. Dnes ( 13.6. 2015) jsem telefonicky kontaktoval infolinku svého operátora, kde mi bylo řečeno, že tyto výhody skončily 30.3.2015. V současné době žádné zvýhodnění pro zdravotně postižené neexistuje a byla mi nabídnuta dvacetiprocentní sleva na měsíční paušál ( tedy 30 kč).Dle sdělení operátora je smlouva i nadále platná a důvod k jejímu zrušení neexistuje. Mám za to, že výše uvedené výhody by měly být zákazníkovi garantovány po celou dobu platnosti smlouvy. Protože jsem smlouvu na dva roky uzavíral právě z titulu výše uvedených výhod, vnímám tyto praktiky jako podvodné. Rád bych touto cestou varoval všechny, kteří si myslí, že i nadále požívají tyto výhody. Zajímá mne i Váš názor na tuto věc. děkuji a přeji hezký den
 
Václav Valenta

Vážený pane Valento,

nevím nic o tom, že by došlo k nové zákonné úpravě slev pro OZP u telekomunikačních poplatků. Doporučuji Vám, abyste se písemně otázal, proč Vám byla sleva zrušena. Možná, že šlo o nějaké nedorozumění. Pokud by tomu tak skutečně bylo, že Vám byla sleva odejmuta, pošlete mi podklady na v.krasa@nrzp.cz.

S pozdravem Václav Krása

Budu rád, pokud navštívíte reklamy na mém webu https://www.vaclavkrasa.cz/