El. vozík Tracer - reklamace

Dobrý den, potřebuji poradit kam se mám obrátit  s reklamací elektrického esxteriového vozíku Tracer dodaneho firmou Inter-Meta Ostrava.  Mám onemocnění  diabet a RS  21 let, na vozík byli vystaveny  VZP 3 poukazy 1. el. vozíík, elektr.  2. el.  ovládané stupačky , 3. el. ovládaná sedačka a zádová opěrka  Na výstavě REHA v Brně,  mě byl doporučen zástupcem  firmy vozík  Tracer v plně el. ovládáním, zaměřen  technik  viděl terén v kterém bude převážně používán (členitá rozlehlá zahrada) Dodaný vozík  má mýt tyto parametry       poukaz VZP   -                            baterie  gelová . 10 km        dodáno  -  baterie  6 km                                                         ovladač DX                                               ovladač  klasik                                                         pneu terén (drapáky)                               pneu interiervozík                                                          sedák  45 cm                                             sedák tuhá koženka  55 cm                                                                                                                                       el. stupačky cca o 10 cm delší bez možnosti nastaven druhá dodávka vozíku - platím dopravu                                                                                                             sedák tuhá koženka 39 cm   požaduji  typ sedáku v   š. 45  který jsem měla vybraný a vyzkoušený el . stupačky  - každá jiné délky  levá  cca 1 cm delší, pravá  cca 2 cm delší  - v základní pozici se kříží       po návratu z práce manžel zkontroloval vozík a zjistil že v  pneu je duše kola špatně namontovaná (přiskřípnutá do ráfku) po ujetí několika metrů defekt na druhé pneu- po demonáži  jsme našli mezi pláště a duší   "přidána navíc"  osa kola která duši  prořízla 1. července jsem s manželem odjížděla na krátkou dovolenou do zahraničí( Rakouské Alpy   kde mmě vyšli vstříc  v ubytování i doprovodem  labradora)  byla jsem ujištěna zástupcem f. Inter-Meta  že nové supačky a sedák zašlou poštou s tím že na  mé náklady zašlu nevyhovující zpět. Okamžitě po zjištění defektu na pneu jsem firmu  žádala o zaslání nové duše s dodávkou stupaček a sedáku. Odjeli jsme do vytoužených Alp ale defekt s poškozenou pneumatikou se opakoval. Do dnešního dne  fi. Inter-Meta Ostrava nedodala   požadované díly a ani nereagovala na zaslaný mail. Vzhledem k tomu že  u RS  se prognoza  spíše zhoršuje, a vozík má sloužit min. 5 let žádám zaměření a dodání nového vozíku odpovídajíhího paramertrům a zdravotním problémům, případně jiný typ vozíku.  Děkuji za radu jak vyřídit tuto záležitost a přeji hezký den Kejhová B. Jeníkovec 1 583 01 Chdotěboř tel.: 569 692 153, 724 153 865
 
Kejhová Bohumíra

Vážená paní Kejhová,

doporučuji Vám obrátit se na Krajskou pobočka VZP Vašeho kraje. Vozík je Vám VZP zapůjčen a tudíž byste měla oznámit, že na vystavené poukazy Vám nebyl dodán výrobek požadovaných parametrů.

S pozdravem Václav Krása