dotaz
Dobrý den,
chtěl bych se Vám svěřit s jednáním jedné nejmenované společnosti, která prodává sportovní zboží. Šetřil jsem si na dobré boty, protože mi zbyl jediný koníček - turistika. Kvůli nemoci jsem musel odejít do invalidního důchodu, nemám tedy moc peněz. Vybral jsem si boty, které jsem se však po domácím přezkoušení rozhodl druhého dne vrátit, protože mi neseděly. V prodejně člověk hned všechno nemůže poznat. Boty byly nepoužité. Chtěl jsem si koupit tedy jiné boty v jiném obchodě a dostat od nich peníze zpět, ale toto prý nejde- musím si vybrat jiné, a to v jejich prodejně, není možné dostat peníze zpět. Nemají však číslo, které potřebuji, objednají je-není však zatím jisté, že tohle číslo opravdu budou mít, ale musím nakoupit v jejich prodejně, ačkoliv v jiné prodejně boty v čísle, které potřebuji mají. Zůstává ve mně takový nepříjemný a neblahý pocit, že není fér, aby někoho nutili do koupě v jejich prodejně, když si to rozmyslel a chce nakupovat jinde. Proč mi nemůžou vrátit peníze a nechat mě jít, proč mě musí nutit do koupě bot, které mi možná nebudou vůbec sedět, protože nemohou zajistit potřebné číslo?
Vážený pane Hynku,
v této věci Vám nepomůžu. Je nutné, abyste se obrátil na Českou obchodní inspekci. Mají pracoviště v každém okresním městě, nebo si je najdete na internetu. Ti Vám poradí jak postupovat.
S pozdravem Václav Krása
Budu rád, pokud mi rozkliknete reklamu na mém webu www.vaclavkrasa.cz. Děkuji