Konto pomoci

NRZP ČR zahájila činnost Konta pomoci www.kontopomoci.cz, na kterém shromažďuje finanční prostředky na podporu projektů, které pomáhají osobám se zdravotním postižením.

Na konto pomoci můžete přispět různými způsoby. Můžete poslat jednorázový dar na sbírkový účet č. 248896031/0300 u ČSOB. Můžete přispět i trvalým příkazem určité částky, a to opět na stejný účet nebo si stáhněte zdarma na Appstore nebo Google Play aplikaci SEJF, zaregistrujte se a pouhými 4 kliknutími přispějte na sbírkový účet Konto pomoci. Bližší podrobnosti najdete na webu www.kontopomoci.cz.

 

Řazení

Autor Petra S.
Předmět Řazení
Dotaz

Vážený pane jak je možné, že jsem měla řádně objednanou přepravu vlakem Českých drah a i přes objednávku a přesto, že na vlaku má být pravidelně řazen vůz pro vozíčkáře se zvedací plošinou byl řazen zavazadlový vůz? K čemu jsme pak ,,šikanováni" nějakou objednávkou když je to stejně k ničemu? Byla jsem při této přepravě atakována personálem železniční stanice, že oni žádnou objednávku nemají(měla jsem být vyložena zvedací plošinou), ale já přeci nemohu za to, že tam ten vůz řazen nebyl. Není možné dohodnout aby se toto nestávalo?

Odpověd na dotaz:

Vážená paní Petro,

jediné co můžete udělat je podat stížnost. Nejste jediná, komu se tato nepříjemnost stala. Pokud budete chtít řešit věc nějakou kompenzací, je nezbytné podat stížnost s přesným určením trati a konkrétní jízdy. ČD mají oddělení pro zákazníky a tam je potřeba směřovat svojí stížnost.

S pozdravem Václav Krása