Přeprava

Dobrý Den, měla jsem objednanou přepravu vlakem a schválenou, ale zůstala jsem na nástupišti protože dráhy nezařadili vůz s plošinou ale vůz pro balíky.Jak je to možné?Stále nám tvrdí, že si pepravu musíme objednávat kvli tomuhle a pak tam vůz stejně není, je to akorát naše diskriminace.Nestalo se mi to poprvé a už jsem několikrát posílala stížnost na ČD, vždy stejná odpovvěď už si připadám jako stěžovatel,není vůbec příjemné přijít na vlak a zjistit, že nemůžu jet.K čemu to tedy objednáváme, to taklhe stačí přijít na nádraží a pak zjistit jestli to tam je nebo ne, když to nebude objednané tak se pak nikdo nemůže na dráhy zlobit, ale takkhle je to zbytečná byrokraciea diskriminace nějakou lhůtou.Autobusoví dopravce mi zase tvrdil, že i když je v jízdní řádu označený bezbariérový spoj může být nahrazen spojem bariérovým, v Pardubicích na MHD není ani jeden garantovaný bezbariérový spoj, jsou garantované jen spoje nízkopodlažní a jezdí na nich sicce ízkopodlažní voz, ale bez plošin a dopravní podnik tvrdí, že stačí nízkkopodlažní spoj protože podle přepravních podmínek musí mít vzíčkář průvodce, ale co vozíčkáři na el.vozíku? a co ten kdo nemá průvodce nebo chce jezdit sám.Proč nemůžeme stále v roce 2015 používat veřejnou dopravu bez nějakých omezeních?Přijde mi, že to absolutně nikoho nezajímá, auto je jedinou možností a při tom se u nás ani neprodává auto pro vozíčkáře jako v zahraničí, člověk si musí koupit auto normální a pak ho upravit.Vážený pane chci Vás požádat abyse bojoval za nápravu stavu,je to příšerné, člověk pak nemůže studovat,pracovat nebo i jen jezsit na výlety a každý nemá auto.
 
Jitka Vrbová

Vážená paní Vrbová,

napiště mi prosím Vaši adresu, ze které stanice jste jela a datum přepravy. Dám to celé prošetřit a dráhy by se Vám měly minimálně omluvit. Vše mi prosím pošlete na adresu v.krasa@nrzp.cz. Systém objednávání by měl fungovat bez oproblémů.

S pozdravem Václav Krása